Dans på gården

Jo idag så var dt dans på gården. Jag och några tjejer i min klass dansade till don't stop me now. Från början hade vi ingen dans attt göra men som tur så kom några klyftiga tjejer på i klassen att vi kunde göra den dansen! Blev jättelyckat :)
Det var många som gjorde jättebra nummer.
men dt var ganska hemskt att se alla nior som gjorde sin allra sista dans på af. Jag tkr att dem niorna nu är dem bästa niorna nånsin på af. Ska bli synd att dem slutar.
Sen så städade vi skåpen och jag rev sönder alla läroböcker. Kändes så himla bra. Alla kramade varandra och sa : NU ÄR DET SLUT !
Sen så åkte jag hem och hämtade en äppelsockerkaka som jag hade bakat till franskan. Sen hade jag träning och det gick bra.Efter det så gick jag till min sysslings studenskiva. Var där i typ tio min.
Jag kom hem kvart i nio och förberedde mig för det allra sista avsnittet av desperate housewives.
Fan vad tårarna rann. (SPOILERVARNING)sen slutade den såklart som cliffhanger....
Imorrn är det Nationaldagen. Ska åka och bada med hedda, Lippo och addi mfl :)
Btw har börjat göra en header. Smygtitt :
Vad tycks ?
Nu ska jag fortsätta se på alla säsonger av desperate housewives. TAGGA grey's anatomy imorrn :)
Ha re bra
Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0