Desperate housewives

Jo som de flesta vet så är det det sista avsnittet av Desperate housewives på tisdag (ni får nt missa). För er som nt vet så handlar det om 4 husfruar som verkar perfekta på utsidan men på insidan så är det kaos. De fyra hemmafruarna heter Susan,Bree,Gaby och Lynette.
jag orkar nt berätta om alla för då blir dt inte kul om ni ska se serien!
Men det har varit 8 dramatiska säsonger och nu börjar de dra sig mot sitt slut.
Vad fan ska man kolla på nu  (förutom grey's anatomy och gossip girl) . Jag har nt följt dem andra tv serierna lika mkt som desperate housewives. "Det kmr kännas tomt utan desperate housewives" som kanal 5 säger men jag tkr att det faktiskt kommer att göra dt. Det är typ en hobby för mig och massa andra.
Iaf ni som vet vem Mrs. Mcluskey är (stavning) hon hade cancer på riktigt och dog härom veckan ! Fyfan vad hemskt asså!
slut på det sorgliga! Träningen gick ganska bra. Blir så trött på allt regn bara. Jag slutar skolan på fredag och det är 9 grader varmt. Way to go Sverige, way to go.
Gick till gymmet idag. Visste nt att det var så skönt att gymma. Alla säger att det är så jobbigt men jag tkr tvärtom. Ska gå dit mycket oftare.
Nu ska jag plugga lite
Ha de bra
Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0