Förlåt

Hej
Förlåt för så himla dålig uppdatering de senaste veckorna !
Iaf , nu har sommarlovet börjat och jag bara njuter . De första veckorna har jag varit på läger och nu så har jag fått ledigt tills imorrn. Då börjar Rimbolägret .
Har spenderat midsommardagarna med Addi och Gogo. Så himla roligt att få träffa dem igen. Vi har badat chillat och ätit massor .

Idag så åkte jag vattenskidor. Var skitkul. Har gjort det några gngr förut men dt är lika kul varje gång. Just nu så sitter jag på en buss påväg hem. Ska typ sitta här i en timme ....
Btw har ni sett scream filmerna ? Om inte , gör dt ! Dem är fett bra:)

Skriver mer sen :)

Alex


Kommentarer
Postat av: Hedda

Åh tack för tipsen Alex! Shopping is what I'm gonna do! Saknat dej jättemycket, så synd att vi inte kan ses! Ska teleportera några tankar till dig när jag är på statbucks, puss!

2012-06-27 @ 11:01:57
URL: http://virrevellevind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0