hej

Jag är återigen ledsen för dålig uppdatering men jag har ju varit på läger hela veckan så jag har nt kunnat blogga.
men jag har verkligen haft jättekul. Jag ville nt att lägret skulle ta slut. HAde absolut inte blivit lika kul utan min rumskompis Ida. Fick så sjukt många och fina vänner!
Sen så lärde jag mig så sjukt mkt oxå.  Det gick sådär i början men sen så gick det riktigt bra :)
jag är väldigt trött och sitter för det mesta med datorn och tittat på "The real housewives of New Jersey". Det är så sjukt kul att se de blåsta hemmafruarna bråka om skit haha. Det är så jag spenderar min tid ....
Btw , om ni nt har sett scream 4 än så har jag en länk här till den ! :
Spelade en golfrunda idag. Gick så jävla dåligt. är nog för att jag är så trött.
Men snart så bär det av mot usa ! Gud vad jag längtar !
Nu så ska jag fortsätta att se på real housewives of new jersey
ha de bra
Alex

Kommentarer
Postat av: Adina Martin

åå, vart i USA?

2012-06-30 @ 23:55:48
URL: http://adinamartins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0