Hej


My name is Alex and I come from Sverige !
jag startade en blogg för jag ville skriva ner mina tankar nt liksom : Tja tja bloggen idag så har jag nt ätit nånting ! Fan vad jag är bäst ! osv....
Jag vill skriva ner mina tankar om saker o ting. Sen kmr jag lägga upp bilder från vardagen :)
Ni kan följa mig på instagram: fiureskating4
Jag ska försöka lägga upp ett inlägg om dagen .
I tisdags så fick vi en bok av vår Svenskalärare. Jag är nt så mkt av lästypen så jag pallade nt . Men, (TONY IRVING! ) Boken heter fråga Alice och handlar om en 15 årig tjej som bor i USA. när hon flyttar så blir hon indragen i droger. Det spårar ur totalt tills Alice rymmer och försöker starta "ett nytt liv " i San francisco. Nu tänker jag nt säga mer men read it !
Matte prov imorrn så måste plugga .
( Blir så arg när prov ska vara på fredagar )
Ha de gött
Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0